Sparks Fly...
Once upon a timee.
Monday, April 30, 2012 • 2:28:00 PM • 0 comments




Heyyhoo peeps , whattss up ? Dah bersarang blog ni sebab lama ditinggalkan, kesian diaa Haha. Okayy now I nak story about my last post. Tahu kan pasal apa ? Hah okayy, kejadian tu memang betul kayy. Then after a few days, kitaorang getback. But secara senyap senyap. Haha cruel kann ? But kitaorang tak boleh bertahan lama. And I dont know whyy, maybe dah tade jodoh kot. Now , we officially clash. Hope dia bahagia dengan kehidupan dia sekarang. I only can pray the best for him. And now dah tapayah nak fikir pasal dia lagi. Sebab nak tumpukan sepenuh perhatian for my MMZ and my coming soon mid year exam. Exam around the corner je beb , gua takut nih xD Study pun belum lagi ni. Mana tak nyaa , asyik busy je , dengan BattleHopper nya lain , dengan latihan sukan nya lain. Hmmm seriusly not enough time to do all this kind of work. Boleh jadi gilaa tahu. Haa k k lahh. I'm owedi tired. Lebiuu so much :*

Disclaimer
No harsh word please !

Tumblr_m4cma4goxr1r7m9gpo1_500_large
Hello peeps.Welcome to my blog. My blog, my rules
Thanks you.





Time Machine
let's get back...



Credit Card
Big clap for them...

Tumblr_m2xix8azyb1qzipvbo1_500_large
Skin by : Najmi Supian
Picture take from : We Heart It
Linkies code : WANA
Big Helped : Them