Sparks Fly...
Hopefully :'(
Thursday, July 26, 2012 • 9:55:00 PM • 0 comments










Salam Ramadhan untuk readers sekalian :face28: Nampak gambar kat atas nih :120: Ada kisah kenapa aku letak gambar ni semua :47:
___________________________________________________________

You know what :120: Aku rindu nak join korang :face21: rindu nak pergi flasmob dengan korang :face37: rindu nak pergi training dengan korang every evening :face41: And the most important, aku rindu nak pakai baju Battle Hopper dengan korang sama sama :face29: Hmmm sedih bila teringat dekat korang semua *kesat airmata* :face47: Apa apa pun, keputusan ni memang aku yang buat. Bukan :22: sebab ada orang suruh atau paksa. Tapi untuk keselesaan si 'dia' :97: , biarlah aku undur diri supaya 'dia' :97: tak rasa benci :face3: and sakithati :face11: bila tenguk muka aku nanti. Asalnya kecik je punca dia, tapi makin jadi besar pula. Aku pun tak :22: salahkan sesiapa, sebab aku pun salah dalam hal ni. Aku sedar kesalahan aku and aku tahu aku PUNCA semua ni terjadi thats why aku mintak maaf dekat dia. Tapi tu keputusan 'dia' :97: sama ada 'dia' :97: nak maafkan aku atau tak, aku tak :22: paksa pun. Tapi kalau boleh, aku nak kita semua jadi macam dulu :face45: Rindu gilaaaaaaa tahu tak :face29: Kalau boleh, aku nak 'dia' :97: maafkan aku as my birthday :44: present :108: Tu je aku mintak, tak :22: banyak pun. Tapi tu pun kalau 'dia' :97: sudi. Aku dah penat dengan semuaa ni. Thats why aku nak benda ni berakhir :27: dah tanak dah hidup saling membenci :face6: Either with him :97: or her :95: I want everything back to normal, pleaseeeeee I'm begging :face21: *kesat hingus* :face41:

Disclaimer
No harsh word please !

Tumblr_m4cma4goxr1r7m9gpo1_500_large
Hello peeps.Welcome to my blog. My blog, my rules
Thanks you.





Time Machine
let's get back...



Credit Card
Big clap for them...

Tumblr_m2xix8azyb1qzipvbo1_500_large
Skin by : Najmi Supian
Picture take from : We Heart It
Linkies code : WANA
Big Helped : Them